Rss Feed

İnanırsak Olur Bence


 Çok birşey yazmayacagım yada yazsam mı! Ah bu kararsızlık beni öldürüyor :P 2008 geride kaldı Salih Memecan'ın karikatüründeki gibi elveda demeye hali bile kalmadı..O kadar yogun geçti yani dünya için 2008 yılı...

  Şimdi onu bırakalımda 2009'a bakalım.Başlıgım herşey anlatıyor, gelecege dair ne ümidimiz varsa, inanırsak olur bence :D Benim açımdan neler var bakıyım hmmm!! Direk aklıma gelen Öss var bakalım inşallah istedigim bir yeri kazanırım(kendim için ailem için) Tabi bu gece büyük ikramiye bana çıkarsa pek de önemi var mı kazanmanın bilmiyorum :D en azından bi rahatlama olur,böyle stres filan gitmiş..Öss mi amannnnn, öss kazanmanın en altında en sonunda iyi para kazanma istegi yok mu eee tamam elde ettim işte ne kafa yorucam ondan sonra :D Tabi sırf üniversite hayatı için çalışırım ama öyle bir Bogaziçi'ne gireyim gibi kasmalara gerek yok ;)Neyse işte saysam bir sürü şey olcak 2009'da herkes içinde önemli birşey vardır elbette.Zaten okudum bi sürü blog herkes belli şeyleri yazmış tekrar ne gerek var yazmaya..Çok uzatıyorum böyle konuştukça uff tmm bitti gitti :P

  Dileklerimle bitirmek istiyorum..Yeni yılınız mutlu,sevdiklerinizle geçmesi dilegiyle..Para bakımından sıkıntınız olmasın, her zaman saglıklı olun...En önemliside mutlu olun, ister parayla ister aşkla :D ...

0 yorum:

Yorum Gönder